Årsmøde
Afholdes tirsdag den 05.07.22
fra kl. 19.00 - 20.30 på
Ungeuniverset Lagoniskolen
i salen
Dagsorden
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning
3. Årsregnskab
4. Valg af Kassere
Ken Severinsen - modtager genvalg.
5. Valg af bestyrelses medlemmer
Dorte Bonke Fink Schultz - modtager genvalg
6. Valg af revisorer
Torben Skødt - modtager genvalg.
Susanne Henriksen - modtager genvalg.
7. Vedtægtsændring af §10.
indførsel af tegningsret og hæftelse på opfordring fra DGI
8. Indkommende forslag
Senest den 27.06.2022
9. Eventuelt
Offentliggjort 14.06.2022

Tilmelding og betaling
For at kunne tilmelde sig et hold skal man have en profil!
Det er den der skal deltage på holdet, der skal have en profil!
- har du oprettet en profil i en tidligere sæson, så er du allerede klar til tilmelding
Der kan ikke betales med Mastercard og Visa Elektron
Vær opmærksom på, at man som deltager på vore hold ikke er dækket af foreningens ulykkesforsikring!
Skulle uheldet være ude, er det medlemmets egen fritidsulykkesforsikring der dækker - dette gælder både børn og voksne!
Ved tilmelding accepteres det at billeder taget i forbindelse med træninger, arrangementer og opvisninger benyttes på VGI's hjemmeside og på sociale netværk som f.eks. Facebook
Såfremt man ikke ønsker billeder offentliggjort kontakt da formand Heidi Barasinski.
Hvis ikke andet er nævnt under holdbeskrivelsen
skal der særskilt købes opvisningsdragt til opvisningshold
(ingen dragt = ingen deltagelse i opvisninger)
Alle børnegymnastikhold er opvisningshold
Voksengymnastikhold variabelt - kontakt leder, hvis tvivl
Covid-19
På grund af Covid-19 er vi i år desværre nødsaget til at sætte et lavere deltager maximum på flere af holdene.
Vojens Gymnastik- og Idrætsforenings forholdsregler i forhold til Covid-19 i sæsonen 2020-2021
Det er vigtigt at vi alle er med til at hjælpe hinanden med at gøre hverdagen i træningslokalerne så sikker og nem som muligt. Derfor har vi lavet disse forholdsregler, som vi regner med at I alle vil være med til at overholde.
Alle skal have vasket hænder inden træning og spritte dem af når de træder ind i træningslokalet.
Alle hold skal lave en liste for hver træning der indeholder navn og telefonnr. på alle fremmødte (adresser må ikke påføres listen pga. GDPR).
Der må kun komme 1 forælder med til de første 2 træninger, herefter afleveres børnene i døren.
Ingen forældre må opholde sig inden døre på skolerne og hallernes områder. Dette skal I venligst overholde ellers risikerer vi at aktiviteterne må lukkes midlertidigt ned – dette er i forhold til det antal personer der må opholde sig på lokationerne samtidig.
I tilfælde af at en træner/medhjælper/gymnast/spiller testes positiv for Covid-19 skal dette STRAKS meddeles til bestyrelsen. Mød heller ikke op, hvis I eller familiemedlemmer har symptomer på Covid-19.
Vi sætter pris på at forældre gerne vil hjælpe med redskaber, men desværre er vi nødt til at frabede os dette på nuværende tidspunkt.
Vi følger selvfølgelig Regeringen, Sundhedsmyndighederne og DG's generelle anbefalinger i forhold til Covid-19. Derfor vil der kunne ske løbende ændring af forholdsreglerne.
Vi håber at vi med tiden vil komme tilbage til nogle mere normale tilstande.
Mvh
Bestyrelsen